Všichni živnostníci mají tedy šanci v tom, sehnat si jakoukoliv půjčku si jen budou přát. Ať už přemýšlí nad půjčkou, která dosahuje pár tisíc, nebo pár desítek tisíc. Stačí si jen vybrat, půjčky mají těmto lidem co nabídnout!
Půjčky
Živnostníci jsou také jenom lidi a tak se může stát, že se Vám povede nevyjít s penězi, které máte, nebo Vám někdo nezaplatí a už tu jsou finanční problémy. Ty s námi ale můžete hned vyřešit! Nevěste tedy hlavu a vyřešení půjčky nechte na nás!
Půjčky
Jestliže jste se však rozhodli pro půjčky v řádu milionu a víc, připravte se na to, že jak banky, tak nebankovní společnosti po Vás pravděpodobně budou chtít nějakou zástavu. Většinou se jedná o zástavy nemovitostí.
Dříve bylo velmi těžké řešit škody vzniklé na autech jako je například poškrábané sklo. Jelikož v této oblasti neexistoval jednotný právní výklad, byly jen vydaná stanoviska, pojišťovny neměly povinnost se jimi řídit. Až do června 2013 tvořily takové pojistné události každý rok až 10 - 20% ze všech nahlášených.
Poškrábané sklo zákony
Ani soudní rozhodnutí nebyly jednotná. Někteří nespokojení řidiči, kterým byla ze strany pojišťovny zamítnuta náhrada škody, se začali obracet na soud. I zde však byla vidět nejednotnost, protože neexistoval jednotný právní výklad. Stalo se, že okresní soud dal za pravdu pojišťovně a po odvolání se klienta zase krajský soud rozhodl, že v právě je klient a okresní soud pochybil.
Poškrábané sklo škoda
Pomocnou ruku se v roce 2013 pokusila podat i Národní banka, konkrétně Úřad dohledu nad finančním trhem, a to vydáním stanoviska, kterým doporučila postup při řešení takových pojistných událostí: V případě škody na čelním skle zaujímá Národní banka stanovisko, že vymrštění kámen zpod kol jiného motorového vozidla je okolnost, která má původ v provozu.
Poškrábané sklo
Projevem provozu motorového vozidla je v tomto případě otáčivý pohyb jeho kol. I když kámen není součástí motorového vozidla, bez působení otáčivého pohybu kol jedoucího motorového vozidla by kámen zůstal na svém místě na cestě a k jeho vymrštění a vzniku škody by nedošlo. Provoz motorového vozidla je tedy příčinou vymrštění kamene, který nárazem do čelního skla způsobí škodu – poškrábané sklo. Pokud tedy událost - škoda na čelním skle - byla způsobena okolností mající původ v provozu, škoda vznikla a existuje příčinná souvislost mezi událostí a vznikem škody, provozovatel odpovídá za škodu na čelním skle, a pokud má uzavřené povinné smluvní pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla, je pojistitel povinen takovou škodu za něho nahradit.
Číst dále...